Odyn

Odyn je tří fázový encounter, který se dá považovat za náročný z pohledu pohybu a komunikace raidu.

 

 

 

  • V první fázi se musíte vypořádat s Hymdallem a Hyrjou. Váš úkol je jednoduchý, stáhnou oba minibosse na 25% když začnou castit Revivify. Tímto se přepnete do druhé fáze.
  • V druhé fázi se přidá samotný Odyn. Budete se muset poprat s pár mechanikami z první fáze a velikým damagem do celého raidu.
  • Třetí a poslední fáze začíná na 55% Odynových HP. Zde je to pouze souboj s časem nebo spíše souboj healerů s možností přehealovávat jeho abilitu Arcing Storm.
  • Fight končí na 10% HP.

 

Fáze 1

  • Tankujte Hyrju a Hymdalla 35y od sebe. Pokud tomu tak neučiníte, abilita Valarjar’s Bond jim dá 99% procentní redukci.
  • Jak bylo psáno, váš úkol je dostat oba minibosse na 25%, když začnou castit Revivify. Revivify cástí po dobu 10s a pokud spell docástí, vyhealují se o 30% svého života. Jediné jak přerušíte jeho cast, je dostat na 25% druhého minibosse.

Hymdall

Na Hymdalla doporučujeme zaměřit hlavně rangedka díky jeho abilitě Horn of Valor.

  • Držte rozestupy 5y, kvůli jeho abilitě Horn of Valor. V okruhu 15y tato abilita téměř oneshotne každého hráče. Abilitu cástí každých 35s. Doba cástu je 4s.
  • Vyvarujte se střetnutí s Dancing Blade (stejná abilita jako v dungeonu). Abilitě se dá jednoduše vyhnout, jelikož uvidíte na místě dopadu oranžové kolečko.

Hyrja

Na Hyrju zaměříme spíše melee, kvůli její abilitě Shield of Light.

  • Expel Light, tato abilita po 3s vybuchne holy damagem do všech v dosahu 8y.
  • Každých 35s Hyrja vycástí abilitu Shield of Light na jednoho hráče. Tento obrovský proud světla, který dává neuvěřitelný damage, lze counterovat jedině tak, že se hráči postaví mezi Bosse a hráče, na kterého paprsek míří. Damage se pak rovnoměrně rozdělí.

Doporučujeme aby se do paprsku postavili hlavně melee. Na správné postavení máte pouze 3s.

Odyn

To, že se na Odyna nedá v první fázi útočit neznamená, že vám nebude škodit.

  • Jediná jeho abilita v této fázi se nazývá Draw Power. Po dobu 30s se bude naplňovat jeho energy bar. Poté vycástí Unerring Blast. Damage spellu se zvýší o 200% za každou aktvní runu na zemi.
  • Odyn aktivuje 5 run, každou s jinou barvou. Také spawne 5 Valarjar Runebearer. Tyto mobky se fixnou na náhodné hráče a tito hráči obdrží jednu z pěti run.
  • Hráč doběhne s Valarjarem na svojí runu (stejná barva, tvar) a tehdy se může začit mobka damagovat. Po její smrti se runa deaktivuje.
  • Valarjar díky abilitě Runic Shield absorbuje 99% damage. Tento efekt pomine pouze tehdy, když ho postavíte na správnou runu.

Doporučujeme rozvrhnout damagery na každou runu před fightem, aby nedošlo k nedorozumění.

 

 

Fáze 2

  • Tato fáze bude náročná na pohyb raidu a koordinaci healerů.
  • Odyn stále cástí Draw Power. Chovejte se stejně jako při první fázi.
  • Tanci by měli držet bosse uprostřed místnosti, aby DPS mohli rychle reagovat na spuštěné runy.
  • Fáze končí, když Odyn dosáhne 55% životů.

Odyn

  • Každý Odynův útok mu stackuje buff Odyn’s Test. Tento buff mu zvyšuje attack speed o 8% za každý stack. Stacky se resetují, když Odyn změní target. Proto střídejte tanky na bossovi po cca 10 stacích.
  • Velice často budou na zem dopadat Spears of Light. Na zemi se objeví “vír”, který značí místo dopadu. Rozhodně se tomuto místu vyhněte.
  • Když oštěp dopadne, Shatter instatně udělí damage celému raidu.
  • Po dopadu uvolní pět Glowing Fragment, které se rychle posouvají od místa dopadu.
  • Pokud vás Glowing Fragment zasáhne, počítejte s obrovským damagem a 3s stunem.

Doporučujeme nechat všechny selfdeffense a healing Cooldowny na tuto fázi. Často se můžete potýkat jak s damagem z Unerring Blast ( abilita Draw Power), tak s damagem z Shatter.

 

 

   

Fáze 3

  • Tato fáze vyžaduje dokonalé postavení raidu a dobrý debuff management.
  • Použijte Heroism, aby se boss dostal na 10% co nejrychleji.
  • Po přechodu do této fáze Odyn vyplní místnost ze dvou třetin Cleansing Flame.
  • Tento očišťující oheň vás skoro hned zabije, proto přesuňte raid na čisté místo.
  • Každých 45s Odyn vyplní zbývající třetinu Cleansing Flame a uvolní jednu ze stávajících třetin. Pro tuto fázi je ideální použít některý ze speed buffu. Např. Stampeding Roar.

Odyn

  • Velice často Odyn aplikuje na náhodné hráče Storm of Justice. Po uplynutí debuffu, hráč a hráči, kteří stojí do 8y dostanou damage.
  • Storm of Justice také spawne tornádo na místo výbuchu Raging Tempest.
  • Tanci dostávají jiný debuff než v druhé fázi. Tento debuff se nazývá Stormforged Spear. Po uplynutí času Odyn hodí po tankovi kopí, které mu udělí obrovský damage. Čím dál tank stojí, tím dostane menší % tohoto damagu.
  • Odyn po celou dobu fightu damaguje náhodné hráče pomocí ability Arcing Storm.
  • Damage z Arcing Storm se zvyšuje po čas fightu. Tato abilita se chová jako enrage abilita, protože po určitém čase, už jí prostě nepřehealujete.

Doporučujeme umísťovat tornáda Raging Tempest na kraj místnosti. Zůstávají totiž po celý fight a mimo damage do hráčů je i odhazují.

 

Heroic

V heroicu je jen pár hlavních rozdílů.

  • Po čas druhé fáze se do areny přidají opět Hymdall a Hyrja.
  • Držte minibosse 35y od Odyna, kvůli Valarjar’s Bond.
  • Oba opustí arénu, pokud klesnou společně pod 85%.
  • Tanci se musejí střídat na minibossech a Odynovi.