Grand Magistrix Elisande

Grand Magistrix Elisande je třífázový encounter, který se přepíná vždy na 10% HP. Elisande vrátí čas a změní své ability, nicméně některé ability se budou prolínat skrz fáze.
Všechny fáze
Během celého encounteru vás budou provázet dva addi.
Modrý Recursive Elemental
- Tyto addy není možné tankovat ani nijak posunovat.
- Dokud jsou addi naživu bos dostane 70% redukci.
- Jeho damagovací abilita je Blast. Jednoduchý single target damage.
- Po každém uspěšném castu se zvýší damage dalšího Blastu o 5%.
- Blast je interuptovatelný.
- Po smrti add spawne modrou bublinu, která zpomaluje čas o 30% Slow Time (vše si vysvětlíme).
Růžový Expedient Elemental
- Add uděluje obrovský damage do tanka, tudíž by se měl stát hlavní prioritou.
- Adda by měl vždy brát jiný tank než tankuje bosse.
- Jeho damagovací abilita je Exothermic Release. Add udělí damage do celého raidu.
- Po každém úspěšném castu se zvýší damage dalšího Realesu o 5%.
- Exothermic Release je interuptovatelný.
- Po smrti add spawne růžobou bublinu, která zrychluje čas o 30% Fast Time (vše si vysvětlíme).
Cascadent Star
- Elisande udělí damage targetu pomocí Cascadent Star. Mimo to zaměří při výbuchu i další hráče.
- Healeři by si na tuto abilitu měli dávat pozor.
Fast/Slow Time
- Pokaždé když zemře add se na jeho místě vytvoří bublina, do které může hráč vstoupit.
- Modrá bublina zpomalí jeho movement, cast a attack speed o 30%. Stejně tak ale zpomalí tickání dotek atd. na 10s.
- Růžová bublina dělá přesný opak, ale na 30s.
- Když hráč vleze do bubliny a získá určený buff/debuff. Bublina se zmenší.
- Většinou by raid (DPS) měl chodit pouze do růžové bubliny, pokud tomu v taktice nebude řečeno jinak. Zvýšíte tak své DPS.
Fáze 1 – Time Layer 1
Arcanetic Ring
- Po 30-40s se boss náhodně teleportuje na některé místo v místnosti.
- Boss spawne na okrajích místnosti velké množství arcane orbů Arcanetic Ring.
- Tyto kruhy se budou rychle přibližovat k bossovi – vytvoří téměř neprůchodnou stěnu.
- Pokud se hráč dotkne orbu, dostane obrovskou damage.
- Nicméně i tuto abilitu ovlivňuje zpomalení nebo zrychlení času.
- Pokud kruh projde modrou bublinou je zpomalen o 30% a v neproniknutelné stěně vzniká díra.
Orby se objevují takto:
- 30-40s po začátku fáze.
- 50s po prvních.
- 30s po druhých.
- 35s po třetích.
Spanning Singularity
- Elisande targetne náhodného hráče Spanning Singularity.
- Pod hráčem se okamžitě objeví modrý bazének, ze kterého se musí co nejrychleji dostat.
Ablation
- Tato abilita postihuje pouze tanky.
- Jedná se o stackovací dotku. Debuff je aplikován každých 6s na main target a trvá 10s.
- Dotka uděluje tankovi vysoký arcane damage.
- Tanci by se měli měnit na 3-4 stacích.
Na 10% započne Time Stop a s tím i fáze 2.
Fáze 2 – Time Layer 2
- Arcanetic Ring a Spanning Singularity se budou objevovat i v této fázi. Ability se chovají naprosto stejně.
Epocheric Orb
- Elisande vycástí padající orb.
- Místo dopadu je označeho černou šipkou v modrém vortexu.
- Když se tento orb dotkne země, udělí celému raidu obrovskou damage Epocheric Orb Falloff.
- Tato mechanika se dá redukovat pouze tak, že se některý z hráčů postaví do místa dopadu.
- Poté dostane damage pouze on a pomůže tak celému raidu.
- Hráč by měl použít deffensivní ability.
Delphuric Beam
- Elisande na sebe aplikuje buff Delphuric Beam, který bude aktivní po dobu 8s.
- Během tohoto času bude targetovat dvě skupiny hráčů.
- Jednu instantně, druhou 4s poté.
- Hráči obdrží debuff Delphuric Beam, který je označí modrýma „očičkama“.
- Elisande poté vystřelí paprsek, který bude mimo zasažené hráče damagovat ještě všechny hráče, kteří stojí v jeho cestě.
- Hráči s debuffem by se měli rychle přemístit na takové místo, aby abilita zasáhla co nejméně hráčů.
Ablating Explosion
- Tuto abilitu boss casti každých 30s na tanka.
- Exploze detonuje po 8s a udělí obří damage do celého raidu.
- Tento damage se zmenšuje vzdáleností mezi hráčem a zasaženým tankem.
- Tanci by se měli vyměnit při aplikaci debuffu.
Na 10% započne Time Stop a s tím i fáze 3.
Fáze 3 – Time Layer 3
- Arcanetic Ring, Spanning Singularity a Epocheric Orb se budou chovat úplně stejně jako v předchozí fázi.
Conflexive Burst
- Elisande vycastí tuto abilitu přibližně každých 40s.
- Na 2-3 hráče se aplikuje dotka, která při vypršení udělí obrovskou damage do celého raidu.
- Pokud vybuchnou všechny najednou, znamená to jistý wipe.
- Hráči by proto měli použít časové bubliny.
- Jeden by měl použít zrychlovací, druhý žádnou a třetí zpomalovací.
- Touto mechanikou zabráníte wipu, jelikož dáte healerům čas na dohealování raidu.
Permeliative Torment
- Tento debuff je cástěn na 4 hráče.
- Debuff uděluje damage po dobu 10s.
- Každý tick je o něco větší.
- Hráči by měli použit časové bubliny na tuto mechaniku tak, že pokud healeři nestíhají, hráč si vleze to zpomalovací bubliny a dotka bude tikat pomaleji.
Ablative Pulse
- Tato abilita postihuje pouze tanky.
- Ablative Pulse udělí velký damage do targetlého tanka a ponechá na něm debuff Ablated.
- Debuff zvyšuje damage z dalšího Pulsu o 10%.
- Tento debuff trvá 10min.
- POZOR – cast je interuptovatelný.
Shrnutí
- Bloodlust/Heroism/Time Warp na začátku první fáze, měli byste mít možnost ho použít znovu v třetí fázi.
- Focusujte růžové addy.
- Používejte časové bubliny na vyhýbání abilitě Arcanetic Ring.
- DPS by vždycky měli brát růžovou bublinu pro větší damage.
- Hráč by měl soakovat Epocheric Orb s deffensivními CD.
- Hráč s Delphuric Beam by měl běžet blíže k bossovi. Ostatní hráči se musí posunout tak, aby bylo mezi hráčem a bossem čisté místo.
- Na counter ability Conflexive Burst používejte časové bubliny.
Heroic
- Abilita Delphuric Beam je cástěna častěji.