Guarm

Guarm je jednofázový encounter, který otestuje schopnost single target damage celého raidu.
- Rozdělte raid na tři rovnoměrné skupiny.
- Guarm má nastavený Berserk na 5 minut (4 na mythic).
Každá ze tří Guarmových hlav cástí Guardian’s Breath.
- Jedna cástí Fiery Phlegm (červená), další Salty Spittle (modrá) a poslední Dark Discharge (fialová).
- Damage z těchto breathů se vždy rozdělí mezi všechny hráče v zóně dopadu.
- Za každého hráče, kterého nehitne breath si Boss nastackuje Frothing Rage. Tento buff mu zvýší damage o 5% do konce fightu.
- Po první breathu na vás umístí debuff, podle barvy breathu ve kterém jste stáli. Tento debuff je permanentní. Proto je potřeba mít rozdělený raid na tři rovnoměrné skupiny, aby se nestalo, že v jednom breathu bude málo lidí.
- Debuff nezpůsobuje žádný damage. Pokud ale vstoupíte do breathu jiné barvy, instantně umřete.
Rozestavení raidu
Je více možností jak se vypořádat s tímto encounterem. My doporučujeme jednoduché rozestavení. Tanci drží bosse čelem k rangedkům a melee stojí za zády bosse.
- Flashing Fangs tato nepříjemná abilita udělí damage do všech hráčů, kteří stojí před bossem do vzdálenosti 25y.
- Ranged dps musí stát na pomezí 30y.
- Tanci musejí stát na sobě po celý fight. Boss při každém útoku, udělí damage i do nejbližšího hráče Multi-Headed.
- Nejlépe bude, když vaší tanci budou mít debuff stejné barvy.
- Ranged DPS by měli mít rozestupy 5y kvůli Flame Lick, Frost Lick aShadow Lick.
Roaring Leap
- Jednou za čas boss použije svojí abilitu Roaring Leap. Odhodí všechny hráče do vzdálenosti 25y (tanky a melee).
- Fixne se na nejpočetnější skupinu hráčů a skočí.
- Po dopadu, mimo udělení damage, hráče vyhodí do vzduchu.
Headlong Charge
- Když Headlong Charge začne, Guarm skočí do jednoho ze čtyř rohů místnosti.
- Boss přeběhne místnost do opačného rohu, kde se otočí a poběží zpátky na druhou stranu místnosti (Ukážeme si)
1 2 |
4 3 |
- Pokud boss skočí na “3”, poběží přes místnost do “4” zde se přesune na “1” a poběží zase zpět na “2”
- Každý kdo mu stojí v cestě obdrží obrovský physical damage.
- Raid dostává po celou dobu jeho Charge malý ticking damage.
- Po skončení této ability, se zase velice rychle postavte do původní pozice.
Doporučujeme použít speed ability jako např. Stampeding Roar.
Lick
Debuff, který boss uděluje pouze ranged dpskům. Debuff obdrží hráč a všichni kdo stojí do 5y od něho v době aplikování debuffu, proto jsou důležité rozestupy 6-7y.
- Flame Lick uděluje značné množství damage do hráčů v dosahu 5y.
- Frost Lick instatně stunne target na 5s. Tento debuff můžete dispellnout.
- Shadow Lick všichni hráči v okolí 5y dostanou healing absorb bublinu.
!!!Je velice důležité aby debuff dostalo co nejméně lidi, pokud např. Frost Lick dostane 5 hráčů můžete v klidu wipnout!!!
Cooldowns
- Doporučujeme použít Bloodlust na začátku encounteru, pokud vaše groupa neobsahuje značné množství execute class (Warrior/Shadow Priest/Hunter)
Heroic
Zde by neměl být nějaký markantní rozdíl od Normalu.