Chronomatic Anomaly

Chronomatic Anomaly je encounter, který si bude pohrávat s rychlostí času. Vyzkouší reflexy raidu, stejně jako jejich adaptaci na měnící se prostředí.

 

 

 

  • Raid se bude vypořádávat s vlnami addů.
  • Kvůli velikosti místnosti je ideální mít určité classy, které poskytují movement increase.
  • Zásobte classy, které můžou interuptovat.

Passage of Time

  • Základ celého encounteru je jeho schopnost zrychlovat, respektive zpomalovat čas pomocí této ability.
  • Vždy se vybere jedna ze tří možností. Buďto čas zůstane na normalu Speed: Normal nebo se zpomalí o 30% Speed: Slow  a nebo zrychlí o 30% Speed: Fast.
  • Tyto změny ovlivňují vše od movement a attack (casting) speedu, přes reset CD až po tikání dotek. Také ovlivňují ability bosse.

Fáze se mění v tomto pořadí:

Waning Time Particle

První z addů, který se v průběhu encounteru spawnuje. Tento velký add se vždy spawne, jestě s jedním stejného druhu, který stojí na druhé straně místnosti.

  • Waning cástí abilitu Warp Nightwell, která po cástu zasáhne náhodného hráče a udělí mu damage.
  • POZOR, po dokončení castu je damage z dalšího dokončeného castu zvedne o 20%. Tento efekt se stackuje.
  • Waning cástí tento spell vždy po 5-7sSpeed: Normal, 10-11s v Speed: Slow a 1,5s v Speed: Fast.
  • Když Waning umře, spawne 4 Fragmented Time Particle.
  • Tyto addi dělají to stejné jako jejich předloha. Pouze jejich uspěšný cast nezvedá damage dalšího o 20%, ale pouze o 5%.

Power Overwhelming

Mezifáze, která nastane, když se Boss focusne na Nightwell, která stojí uprostřed místnosti.

  • Každých 5s se budete muset vypořádat s Power Overwhelming. Tato abilita udělí damage celému raidu a zvýší svůj další tick o 15%.
  • Channel se nedá interupnout ani nijak ovlivnit, jediný způsob jak se vyvarovat wipu, je použít správně Temporal Rift.
  • Temporal Rift se spawnem na místě, kde umřel add Waning Time Particle.
  • Na zemi se objeví „svítící“ kulička, kterou tank musí sebrat. Tato „kulička“ mu propůjčí abilitu Temporal Charge.
  • Pokud se hráč přiblíží k bossovi s touto abilitou, je automaticky přerušena mezifáze a vše se znovu opakuje.
  • Po skončení mezifáze boss po dobu 15s dostává o 30% větší damage.

Time Bomb

  • Chronomatic si vybere náhodného hráče (výjimka tanků) a umístí na něj Time Bomb.
  • Abilita neuděluje damage v průběhu jejího trvání. Udělí ho až na konci a to do celého raidu, podle toho jak daleko se hráč od raidu nachází.
  • Doba debuffu je ovlivněna časovou fází. 20s v Speed: Normal. 60-90s v Speed: Slow a 4-8s v Speed: Fast.

Burst of Time

  • Chronomatic zaměří několik náhodných hráčů a pod jejich nohami spawne červená kolečka.
  • Do těchto koleček po chvilce dorazí „projektily“ a udělí velkou damage do hráčů, stojící v nich.
  • Čas dopadu se ovšem mění podle fáze. 4s pro Speed: Normal, 7s pro Speed: Slow a 2s v Speed: Fast.

Temporal Orb

  • Jednou až dvakrát za fázi Chronometric vycástí abilitu jménem Temporal Orb.
  • Z Nightwellu „vytryskne“ několik vln modrých kuliček, které udělují damage při doteku.
  • Kuličky začnou rotovat po místnosti, vždy v protisměru. Hráč se jim musí systematicky vyhýbat.
  • Jejich rychlost je ovlivněna fází času, jako skoro vše v tomto případě.

Náčrt pro pochopení, šipka znázorňuje směr pohybu orbů.

Time Release

  • Během fáze bude Chronomatic aplikovat debuff Time Release na náhodné hráče.
  • Debuff vytvoří absorbční bublinu na hráči, která musí být přehealována. Pokud se bublina nepřehealuje, vybuchne a udělí damage, všem členům raidu. Podle zbývajícího absorbu.
  • Ikonka debuffu je mění podle toho kolik je potřeba dohealovat (červená=100%70%, žlutá=70%30%, zelená=30%1%)
  • Tuto abilitu asi nejvíce postihuje různorodost časových fází.

 

Při základní fázi Speed: Normal se abilita chová takto.

  • Je cástěna každých 20-30s.
  • Na 4 hráče.
  • Debuff vydrží na hráčích 20s.

 

Při zpomalené fázi Speed: Slow se abilita chová takto.

  • Je cástěna každých 43s.
  • Na každého hráče, kromě tanků.
  • Debuff vydrží na hráčích 25s.

 

Při zrychlené fázi Speed: Fast se abilita chová takto.

  • Je cástěna každých 13s.
  • Na 2 hráče.
  • Debuff vydrží na hráčích 15s.

Chronometric Particles

Abilita, kterou boss aplikuje pouze na tanky, nutí je se střídat.

  • Za každý stack dostává tank větší damage.
  • Pokud hráč obdrží 10 stacků, vybouchne do celého raidu, což způsobí wipe.
  • Doba debuffu je ovlivněna časovou fází takto (20s, 60s a 10s)

Shrnutí

  • V průběhu fightu se střídají jednotlivé časové fáze. Tyto fáze ovlivňují vás i bosse.
  • Tanci se musí střídat před dovršením 10 stacků Chronometric Particles.
  • Interuptujte cásty Warp Nightwell.
  • Používejte AoE stuny na malé addy Fragmented Time Particles.
  • Pošetřete si Cooldowny na fáze po použití Temporal Charge.
  • Healeři si by měli použít Cooldowny na Time Release pouze když je čas zpomalen Speed: Slow.

Heroic

  • Addi se nedají interuptovat poté co mají méně než 30% HP.